نوشته شده توسط : iranfoodex

تاثیرات کلان اقتصادی روش های روغن کشی متداول کهن در سنجش با روش سرد بر جامعه:

۱- در روش جدید روغن کشی با استفاده از دستگاه روغن کشی به این مهم اشاره میشود که از برونرفت ارز جهت پالایش روغن ها ممانعت میشود.
۲- مصارف انرژی صرفا به برق خاتمه می شود و در نتیجه از مصرف انرژی در تقسیم پخت دانه های روغنی که معمولا توسط سوخت های فسیلی سپریدن می شود بازداری می گردد و بدین لحاظ از آلودگی هوا و آب و محیط زیست و سایر عوارض آن بازداری شده و کارخانه ها تولیدی و روغن کشی به طریق سرد در طبقه صنایع سبز پیمان میگیرند.
۳- مسلما از بروز مرض های پیوسته با روش گرم برای مثال چربی خون –انسداد عروق قلبی – سکته سرطانهای سینه و دیگر عوارض جانبی جلوگیری میکند و طبعا هرینه های درمانی آن که بیشتر بصورت ارز هم میباشد در این تقسیم حذف میگردد.

 کسب اطلاعات لازم درباره ی دستگاه روغن گیری
دستگاه روغن گیری صنعتی
دستگاه روغن گیری خانگی
 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

انواع دستگاه جت پرینت جوهر افشان غیر تماسی بر اساس نحوه استفاده و اندازه دستگاه

1) جت پرینترهای صنعتی ثابت جهت نصب کنار خط تولید برای پرینت غیر تماسی با تیراژ بسیار بالا در اشل صنایع بزرگ (برای خطوط تولید با ظرفیت چند هزار تا چند ده و چند صد هزار تولید در روز) - جت پرینتر هیتاچی از جمله این دستگاه‌های صنعتی پرتیراژ می‌باشد.

2) جت پرینترهای دستی (جت پرینت پرتابل): جت پرینتر دستی کوچک به صورت پرتابل و قابل حمل توسط نیروی کار می‌باشد. پرینترهای دستی از قیمت پائین تری نسبت به انواع صنعتی خود برخوردارند و در صنایع کوچک و برای پرینت با تیراژ پائین (تا چند صد پرینت در روز) مورد استفاده قرار میگیرند.

3) دستگاه‌های دو حالته دستی و صنعتی تیراژ متوسط: این دستگاه‌ها از قیمت متوسط برخوردارند و برای صنایع متوسط با تیراژ متوسط مناسب می‌باشند. برخی از مدل‌های جت پرینتر اچ پی (جت پرینتر HP) از جمله این جت پرینترهای دستی و صنعتی دو حالته می‌باشند.

 

جت پرینترهای صنعتی

پرینترهای صنعتی برای پرینت در اشل صنعتی و تیراژ بالا مورد استفاده قرار میگیرند و سیستم کارکرد آنها به صورت کاملا برنامه ریزی شده، اتوماتیک و هوشمند می‌باشد. برای استفاده از این چاپگرها باید آنها را بر روی پایه‌ای مخصوص و مستحکم در کنار خط تولید و با فاصله بسیار اندک از خط تولید نصب و کالیبره کرد. هد این دستگاه‌ها که محل خروج  جوهر می‌باشد باید نزدیک به محصولات روی خط تولید باشد. با عبور محصولات بر روی خط تولید و از کنار هد جت پرینتر، جوهر بر اساس تکنولوژی دستگاه از هد خارج شده و بر روی محصول و یا بسته بندی آن پاشیده شده و بلافاصله خشک میگردد.

 

انواع جت پرینت دستی

جت پرینترهای دستی از ابعاد و وزن پائین تری نسبت به انواع صنعتی خود برخوردارند، از اینرو میتوان به سادگی آنها را در دست گرفت و با کشیدن هد آنها بر روی محصول عملیات پرینت بر روی محصول را اجرا نمود. این دسته از چاپگرهای دستی، از امکانات کمتر، قابلیت چاپ با تیراژ بسیار پائین تر (حداکثر تا حدود 1000 پرینت در روز) و در نتیجه قیمت کمتر نسبت به انواع صنعتی خود برخوردارند.

کسب اطلاعات لازم در مورد جت پرینتر

 



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد