نوشته شده توسط : iranfoodex

خط تولید رب 
رب گوجه فرنگی یکی از فرآوردهای غذایی است ،که به عنوان چاشنی در بسیاری ازغذاها مصرف می شود .
ماشين آلات مورد استفاده در خط تولید رب گوجه فرنگي 
یکی از ابتدایی ترین دستگاههای بکار رفته در خط تولید رب گوجه فرنگی ، دستگاه شستشو و سورتینگ می باشد که گوجه پس از ورود به این بخش شسته و دستچین می شود.
مرحله بعدی خط تولید رب گوجه فرنگی دستگاه خردکن می باشد . دستگاه خرد کن دارای انواع مختلفی می باشد که در تهیه رب گوجه فرنگی از دستگاه خردکن نوع شانه ای یا دیسکی استفاده می شود.
درمرحله بعدی از خط تولید رب گوجه فرنگی ، که منو پمپ نام دارد ، گوجه های خرد شده به منظور پیش پز شدن داخل دستگاهی به همین نام می شود . عملیات پیش پزی گوجه فرنگی به دو روش انجام می پذیرد که تفاوت این دو روش ، تنها در میزان حرارت می باشد .
پس از اینکه در قسمت پیش پزی ، گوجه فرنگی ها به صورت پالپ در آمدند ، در قسمت بعدی از خط تولید رب گوجه فرنگی ، که قسمت صافی می باشد ، آب گوجه فرنگی از پالپها جدا می شود . سپس آب گوجه وارد مخزنی به منظور تغلیظ شده که عموما این مخازن از جنس استنلس استیل می باشند.
تغلیظ کننده ها در خط تولید رب گوجه فرنگی شامل دو بخش میباشد . تغلیظ کننده کانتینیوس و تغلیظ کننده بچ که در تغلیظ کننده کانتینیوس همانطور که از نامش پیداست ، آب گوجه فرنگی بصورت دائمی وارد شده و از قسمت دیگر ، پس از تغلیظ ، رب گوجه فرنگی خارج می شود . 
مرحله بعدی خط تولید رب گوجه فرنگی ، پاستوریزاتور می باشد که در این بخش ، رب گوجه فرنگی پاستوریزه می شود.
در مرحله نهایی از خط تولید رب گوجه فرنگی ، محصول توسط دستگاه پرکن وارد قوطی شده و سپس توسط دستگاه دربند ، درب قوطی بسته شده و محصول آماده ترخیص می گردد.



:: برچسب‌ها: خط تولید رب ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

مروری بر خط تولید کنسرو غیرگوشتی
روند رو به رشد جمعیت و نیاز انسانها به غذاهای آماده با ماندگاری بالا ، تولید کنندگان را بر آن داشت که اقدام به تولید غذاهای کنسروی بنمایند. از دیر باز و پیش از صنعتی شدن غذا ، انسانها با روشهای بسیار ابتدایی و خانگی ، مواد غذایی گوناگون را به صورت کنسرو در می اوردند اما امروزه ، طیف وسیعی از مواد غذایی به صورت کنسرو و با مدت زمان ماندگاری طولانی ، در فروشگاههای عرضه محصولات غذایی در دسترس عموم می باشد.
كنسرو لوبيا چيتي،كنسرو عدس ، كنسرو لوبيا سبز ،كنسرو ذرت،كنسرو نخود فرنگي ،كنسرو زيتون،كنسرو قارچ ،كنسرو بادمجان ، كنسرو خيار شور و ... تنها برخی از مواد غذایی معمول است که در بازار قابل خریداری و در دسترس می باشد.
در صنایع غذایی مختلف ، فرآیند تولید غذا پروسه ای مشخص و از قبل تعیین شده است که تولید کنندگان نقش چندانی در تغییر این پروسه ندارند اما در نهایت ، دقت در تولید و استفاده از مواد اولیه با کیفیت می تواند در تولید محصول نهایی ، نقش بسزایی داشته باشد .
واژه کنسرو در لغت به معنی حفظ کردن می باشد و هدف از بکار بردن این لغت در صنعت غذا ، تداعی محصولی با مدت زمان ماندگاری بالا می باشد.
بنابراین روشهای ابتدایی همچون حرارت دادن ، خشک کردن ، سرما دادن ، استفاده از اشعه و ... که به منظور ماندگاری محصولات غذایی بکار می رود، نیز میتواند نوعی تولید کنسرو باشد.
در صنایع غذایی ، برای تولید کنسروهای مختلف خط تولید وجود دارد که هر خط تولید به فرا خور ماده نهایی تولید شده از بخش های مختلفی تشکیل شده است .به طور مثال در خط تولید کنسرو غیر گوشتیبخشهای مختلفی وجود دارد که در ذیل به آن اشاره میکنیم :
در خط تولید کنسرو غیر گوشتی ، اولین گام انتخاب و تمیز کردن مواد اولیه غذایی می باشد .
مرحله بعدی خط تولید کنسرو غیر گوشتی ، بلاچینگ و یا پیش پز کردن مواد می باشد که این فرایند در انواع خط تولید کنسرو غیر گوشتی میتواند از نظر مدت زمان و نحوه پخت متفاوت باشد.
بخش بعدی خط تولید کنسرو غیر گوشتی پر کردن قوطی و ظروف بسته بندی توسط دستگاه پر کن می باشد . پس از پر کردن قوطی ها ، اکسیژن موجود در ظروف بسته بندی خارج شده و قسمت نهایی خط تولید کنسرو غیر گوشتی دستگاه دربند می باشد و پس از اینکه درب قوطی ها توسط دستگاه دربند بسته شد ، قوطی ها توسط دستگاه لیبل زن ، لیبل خورده و محصول نهایی ، آماده فروش و عرضه به بازار می باشد.



:: برچسب‌ها: خط تولید کنسرو غیرگوشتی ,
:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

خطوط تولید صنایع غذایی
در جوامع رو به رشد کنونی ، مساله تامین غذا از حساسیت و اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . نیاز جوامع به صنعت غذا باعث پیشرفت چشمگیر این صنعت در سالیان اخیر گردیده است . بطوریکه ماشین آلات و دستگاههای مختلفی در عرصه تولید غذا و بسته بندی در این سالها، ایجاد و به بازار عرضه گردیده است .
صنعتی شدن صنایع غذایی ، موج گسترده ای در زمینه ماشین آلات صنایع غذایی و ماشین آلات بسته بندی به راه انداخته و تولید کنندگان و کارخانه های مختلف صنایع غذایی بر سر تولیدات جدید با بسته بندیهای به روز و متنوع ، به رقابت سختی با یکدیگر می پردازند .
هر محصول غذایی اعم از فراورده های لبنی ، گوشتی ، کنسروی و ... دارای خط تولید منحصر به فردی بوده که هر یک از این خطوط تولید صنایع غذایی ، ماشین آلات و دستگاههای مورد نیاز خود را داراست و در نهایت دقت در تولید و کیفیت در محصول نهایی فرآوری شده ، ماحصل این خط تولید می باشد .
سایت بازار صنایع غذایی ایران علاوه بر معرفی شرکتهای مختلف تولید کننده انواع خط تولید صنایع غذایی ، اعم از خط تولید کیک و کلوچه ، خط تولید رب ، خط تولید چیپس ، خط تولید کمپوت ، خط تولید مربا و .... به شما این امکان را خواهد داد تا با توجه به نیاز خود ، بهترین خط تولید صنایع غذایی را انتخاب نمایید .



:: برچسب‌ها: خطوط تولید صنایع غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex


می توان گفت در کمتر از یک قرن ، بشر در کلیه علوم به دانش و پیشرفتهای چشمگیری دست یافت و کلیه علوم و به تبع آن صنایع ، دچار تحولات عظیمی گردیدند .
یکی از صنایعی که در چند دهه اخیر دستخوش تحولات و پیشترفتهای فراوانی گردید ، صنایع غذایی و بسته بندی است .
این تغییرات تا جایی پیش رفت که نه تنها شیوه های سنتی تولید مواد غذایی ، جای خود را به ماشین آلات صنایع غذایی داد ، بلکه در رمینه تولید و ساخت ماشین آلات صنایع غذایی نیز هر روز شاهد پیشرفتهای چشمگیری هستیم .
در یک دسته بندی کلی ماشین آلات صنایع غذایی را میتوان به دو بخش تقسیم بندی نمود. ماشین آلات صنایع غذایی و ماشین آلات بسته بندی .

مروری بر انواع تولیدات در صنایع غذایی

امروزه کارخانجات مختلف صنایع غذایی ، به صورت اختصاصی و در زمینه های تفکیک شده ، مشغول به تولید و فعالیت می باشند .
در یک جمع بندی کلی میتوان گفت کلیه تولیدات صنایع غذایی شامل تولید در عرصه فراورده های آردی و شکری ، آشامیدنی ها ، اسانس ها و افزودنی ها ، فراورده های کنسروی ، صنایع پخت نان و شیرینی جات ، صنایع لبنی ، فراورده های گوشتی ، خشکبار ، روغن ها و ... می شود .
در کلیه این صنایع ، طیف وسیعی از ماشین آلات صنایع غذایی به کار میرود که در زیر به صورت اجمالی به یک دسته بندی کلی از انها اشتره خواهد شد .

انواع ماشین آلات صنایع غذایی مورد استفاده در کارخانجات تولیدی

دستگاه بلانچ که به منظور پیش پز کردن مواد غذایی در صنایعی مانند مربا سازی ، کمپوت سازی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
دستگاه دم گیر ، دستگاه هسته گیر و دستگاه پوست کن ، که این بخش از ماشین آلات صنایع غذایی ، همانطور که از نامشان پیداست ، به منظور پوست کندن ، هسته گیری و ... در صنایع همچون مربا سازی ، کمپوت سازی ، روغن گیری زیتون و سایر کارخانجات تولیدی صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند .
دستگاه خلال کن و دستگاه اسلایر نیز ، همانطور که از نام آنها میتوان حدس زد برای خرد کردن مواد غذایی و میوه جات مورد استفاده قرار میگیرد. یکی اصلی ترین کاربردهای این قسم از ماشین آلات صنایع غذایی ، کارخانجات تولید چیپس می باشند .
یکی دیگر از کاربردی ترین دستگاهها در ماشین آلات صنایع غذایی ، دستگاه شستشو و سورتینگ می باشد . این دستگاه تقریبا در اکثر کارخانجات صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرد .
دستگاههای خرد کن و آسیاب و همزن ها نیز از دیگر ماشین آلات صنایع غذایی هستند که به منظور پودر کردن مواد در کارخانجات صنایع غذایی مورد استفاده قرار می گیرند .
دستگاه خشک کن یا درایرها از جمله ماشین آلات صنایع غذایی هستند که در برخی از کارخانجات تولید مواد غذایی و به منظور انجام عملیات خشک کردن مورد استفاده قرار می گیرند .
دستگاه پاستوریزاتور و استریلایزر هم بخشی از ماشین آلات صنایع غذایی بوده که با توجه به نام آنها ، به منظور استرلیزه و پاستوریزه کردن در صنایع غذایی و به ویژه در صنایع لبنی مورد استفاده قرار می گیرد .
دستگاه سپراتور از دیگر ماشین آلات صنایع غذایی بوده که با توجه به نام آن که به معنی جدا کننده می باشد ، در کارخانجات مختلف صنایع غذایی کاربردهای مختلفی به عنوان جدا کننده مواد دارد . به این معنی که سپراتور در صنایع لبنی به عنوان خامه گیر مورد استفاده قرار می گیرد ، یا در کارخانه های مرتبط با فراورده های گوشتی ، سپراتور به منظور جدا کردن گوشت از غضروف و استخوان مورد استفاده قرار می گیرد .
دستگاههای پخت یکی از مهمترین ماشین آلات صنایع غذایی مورد استفاده در کارخانجات می باشد . دستگاههای پخت شامل فرهای مورد استفاده در صنایع نان و مواد حجیم شده ، دیگهای بخار در صنایع کنسروی و ... می باشد .
امروز گستردگی و تنوع ماشین آلات صنایع غذایی و کارخانجات تولیدی آن به گونه ای ست که چنانچه شما تصمیم به راه اندازی یک واحد صنایع غذایی دارید ، بایستی با دقت فراوان کاربردها و برتریهای ماشین آلات تولید کننده های مختلف را مورد تحقیق و بررسی قرار دهید .



:: برچسب‌ها: ماشین آلات صنایع غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex


یرج هوسمی مدیر اتحادیه چایکاران در گفتمان , از برداشت چین دوم برگ سبز چای از آخرها خرداد خبر بخشید و خاطرنشان کرد : در صورت دوام مساعدت هوا پیش گویی می شود که شرایط ساخت نسبت به چین اولیه ارتقاء یابد .

پرده هوا

او با اشاره به این که بها خرید تضمینی برگ سبز به حد مناسب نرسیده است , افزود : گرچه طی ۴ سال اخیر نرخ خرید تضمینی برگ سبز چای ۱۲۵ درصد ارتقاء یافت , ولی با وجود ثبات بها طی ۲۵ سال اخیر تا دستیابی به موقعیت مناسب رویه متعددی باقیمانده است .

هوسمی بابیان این که ۷۵ درصد چای موردنیاز از روش واردات تأمین می گردد , اظهار‌کرد : با وجود ایجاد هر ساله ۳۰ هزارتن چای در مرزو بوم , فقط ۲۵ درصد نیاز مملکت از روش ایجاد داخلی تأمین میگردد و این درحالی است که روزگاری ساخت چای ۷۰ هزارتن معادل دوبرابر ساخت فعلی بود .

مدیریت اتحادیه چایکاران ادامه بخشید : طی سال‌های اخیر بی‌ توجهی به چایکاران رهاسازی باغ ها و تبدیل آن به مخروبه‌های جنگلی را به همراه داشت که درنهایت این فرمان تأثیر بسزایی در کاهش ساخت داشت .

او بابیان این که قابلیت ساخت تا سقف ۸۰ هزارتن هست , تصریح کرد : در صورت دوام حمایت‌ های دولت در آینده‌ای خیر چندان بدور می‌ توان از واردات بی شیوه چای فرنگی که سالم جامعه را تهدید می‌کند , غنی شویم .



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

ساخت ۹۰۰۰ بدن چای کم آب سلامت درکشور
به گزارش ایسنا , محمدولی روزبهان اعلام‌کرد : حدود ۴۴‌ هزار بدن برگ سبز چای از چایکاران استان گیلان و مازندران خریداری که از این میزان , حدود ۹۰۰۰ بدن چای کم آب تندرست و بهداشتی ساخت شده‌است .

او افزود : بها ریالی چای تولیدی خریداری‌شده از چایکاران حدودا ۱۰۳‌ میلیارد تومان است که با وجهی که تاکنون واریز شده ۴۸‌ میلیارد تومان پرداخت شده که بالغ بر ۴۷‌ درصد از مبلغ برگ سبز چای پرداخت شده‌است .

روزبهان بابیان این‌ که در ‌سال قبلی در مقایسه با ‌سال ۱۳۹۲ معادل ۷۳‌ درصد ارتقاء ایجاد داشتیم , ادامه بخشید : مرحله زیر کشت باغ ها چای با احیای دوباره باغ ها رهاشده ۲۲‌ درصد ارتقاء پیدا نموده است و تمام این آمارها نشان از بهبود وضعیت ساخت داخلی و حمایت از آن داراست .

رییس اداره چای میهن با اشاره به این‌که میانگین مرحله باغ ها به ازای هر هکتار در کشور ایران حدود ٦٠٠ متر است , خاطر نشان کرد : برداشت برگ چای در چین ابتدا سال جاری در مقایسه با بازه مشابه‌ سال قبلی ٩‌درصد ارتقاء یافت .

پرده هوا

برآورد می‌ شود که سالیانه ١٠٠‌هزار بدن هم به طور قاچاق چای به کشور ایران می آید چای اهل ایران فقط چای تولیدی دنیا است که در فرآیند ساخت آن از سم استفاده نمی‌ شود .



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

ساخت ۹۰۰۰ بدن چای کم آب سلامت درکشور
به گزارش ایسنا , محمدولی روزبهان اعلام‌کرد : حدود ۴۴‌ هزار بدن برگ سبز چای از چایکاران استان گیلان و مازندران خریداری که از این میزان , حدود ۹۰۰۰ بدن چای کم آب تندرست و بهداشتی ساخت شده‌است .

او افزود : بها ریالی چای تولیدی خریداری‌شده از چایکاران حدودا ۱۰۳‌ میلیارد تومان است که با وجهی که تاکنون واریز شده ۴۸‌ میلیارد تومان پرداخت شده که بالغ بر ۴۷‌ درصد از مبلغ برگ سبز چای پرداخت شده‌است .

روزبهان بابیان این‌ که در ‌سال قبلی در مقایسه با ‌سال ۱۳۹۲ معادل ۷۳‌ درصد ارتقاء ایجاد داشتیم , ادامه بخشید : مرحله زیر کشت باغ ها چای با احیای دوباره باغ ها رهاشده ۲۲‌ درصد ارتقاء پیدا نموده است و تمام این آمارها نشان از بهبود وضعیت ساخت داخلی و حمایت از آن داراست .

رییس اداره چای میهن با اشاره به این‌که میانگین مرحله باغ ها به ازای هر هکتار در کشور ایران حدود ٦٠٠ متر است , خاطر نشان کرد : برداشت برگ چای در چین ابتدا سال جاری در مقایسه با بازه مشابه‌ سال قبلی ٩‌درصد ارتقاء یافت .

پرده هوا

برآورد می‌ شود که سالیانه ١٠٠‌هزار بدن هم به طور قاچاق چای به کشور ایران می آید چای اهل ایران فقط چای تولیدی دنیا است که در فرآیند ساخت آن از سم استفاده نمی‌ شود .



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex


ایرج هوسمی مدیر اتحادیه چایکاران در مصاحبه از آغاز برداشت چین دوم برگ سبز چای طی روزهای آینده خبر بخشید و اظهار کرد : برداشت قانونی چین دوم برگ سبز چای از 3 تیرماه شروع خواهد شد .

او افزود : در چین دوم افتتاح نسبت به چین اولیه به منجر شرایط مساعد آب وهوایی پیش گویی می‌شود که میزان ساخت ارتقا یابد .

هوسمی با اشاره به میزان ایجاد چای در همین سال اظهار داشت : در صورت تداوم وضعیت مساعد آب و هوایی پیش گویی می گردد که تا پایان فصل برداشت , ساخت با ارتقا قریه درصدی روبرو شود .

مدیریت اتحادیه چایکاران پرده هوا در مورد آخری شرایط مطالبات چایکاران بیان کرد : با اعتنا به آنکه کارخانه‌ های چای تمام قدرالسهم خویش به اداره چای را پرداخت نکرده‌اند , لذا کمتر از 50 درصد مطالبات چایکاران به حسابشان واریز شده‌است .

او با اشاره به نقد ها چایکاران به نرخ خرید تضمینی چای در سال زراعی روان , تصریح کرد : با دقت به حمایت دولت دوراندیشی و آرزو از چایکاران بر پایه ی ارتقا نرخ خرید تضمینی طی سالهای اخیر تا حدی زمان چایکاران بهبود یافته , ولی ناگفته نماند که با موقعیت ساخت در ده سال هفتاد مسافت مفهوم داری داریم که فقط با حمایت از چایکاران می توان ایجاد را ارتقا اعطا کرد .



:: برچسب‌ها: پرده هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

بسیاری از روغنهای گیاهی واقعا از گیاهان بوجود می آیند که بو ندارند و در مشکلات پوستی و دردهای بدنی مورد استفاده قرار می گیرند و چون طبیعی هستند هیچگونه ضرری بوجود نمی آورند و زود وارد پوست میشوند در این بخش به معرفی برخی از روغنهای گیاهی و کاربرد آنها میپردازیم

برخی روغن‌ها در عطر درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرند. غلظت آنها معمولاً به حدی زیاد است که به صورت مستقیم روی سطح پوست قرار نمی‌گیرد و باید پیش از مصرف رقیق شوند، نام دیگر این روغن‌ها، روغن حامل است. ترکیبات اصلی این روغن‌ها برای حفظ سلامت ما بسیار مفیدند و به زیبایی ظاهری نیز کمک می‌کنند. رایج‌ترین روش، استفاده از روغن‌های حامل و ترکیب کردن آنها با روغن‌های اصلی است؛ چرا که این روغن‌ها بسیار غلیظ هستند. تنوع بو و رایحه نیز در بین آنها فراوان است. معروف‌‌ترین آنها روغن رزماری و نعنا است. برخی از آنها فقط برای مصارف خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ مثل روغن چوب صندل. استفاده از این روغن‌ها به صورت ترکیبی، برای ماساژ دادن پوست بسیار مناسب است. گاهی فقط یک قطره از روغن‌های حامل می‌تواند برای تمام سطح پوست بدن کافی باشد. یک روش دیگر برای استفاده از روغن‌های حامل، ترکیب آنها با روغن‌های گیاهی است. برای انجام این کار، گیاهان تازه یا خشک را در ظرفی ریخته درِ آن را محکم ببندید و بعد روی سطح آن را با روغن پایه بپوشانید بعد از یکی دو هفته روغن بو و رایحه آن گیاه و البته سایر خواص درمانی آن را جذب می‌کند.

روغن‌های حامل یا روغن‌های پایه، از گیاهان متفاوتی به دست می‌آیند که اغلب بی‌بو هستند و همین بی‌بو بدن باعث می‌شود که بتوانند بو و رایحه روغن ترکیبی را به خود بگیرند. روغن‌های پایه خیلی راحت و سریع جذب پوست می‌شوند و تأثیر طولانی مدت دارند. این روغن‌ها را باید در نقاط خشک، خنک و تاریک نگهداری کرده زیرا نورخورشید و گرما باعث فعال شدن ترکیبات آنها می‌شود و برخی فعل و انفعالات در آنها رخ می‌دهد.

کسب اطلاعات لازم در باره ی دستگاه روغن گیری خانگی



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

 

دستگاه شیرینگ پک مینی تونلی مورد کاربرد جهت کارخانجات یا واحد های تولیدی می باشد که حجم تولید نسبتا بالایی را دارا می باشند. در شیرینگ مینی تونلی دوخت و برش محصول به صورت اتوماتیک توسط نوار نقاله به داخل تونل هدایت می گردد و پس از شیزینگ شدن از انتهایدستگاه بسته بندی خارج می گردد.

توان مصرفی این مدل شیرینگ پک ۴ تا ۴/۵ کیلووات می باشد

ولتاژ ورودی آن نیز ۳ فاز می باشد

ابعاد این دستگاه بسته بندی نیز ۱۱۵۰*۳۰۰*۷۰۰ میلی متر می باشد

رنگ بدنه دیتگاه شیرینگ پک مینی تونلی استاتیک ضد ضربه در سه رنگ سفید،آبی و نارنجی می باشد

ابعاد فرم دوخت آن نیز ۵۳۰*۳۶۰ میلی متر است

حداکثر ارتفاع محصول ۲۵۰ میلی متر و حداکثر عرض محصول می تواند ۵۰۰ میلی متر باشد

مزایای دستگاه شیرینگ پک مینی تونلی مدل TP-113

از مزایای دستگاه شیرینگ پک مینی تونلی می توان به قابلیت تنظیم ارتفاع بسته به صورت مکانیکی در این دستگاه بسته بندی اشاره نمود

این دستگاه بسته بندی دارای دو مگنت می باشد که مورد کاربرد جهت پایین نگه داشتن درب کابین در زمان دوخت و برش می باشند

شیرینگ مینی تونلی دارای سوراخ کن فیلم جهت بالا بردن کیفیت شیرینگ می باشد

همچنین قابلیت تنظیم سرعت نوار نقاله تونل حرارتی وجود دارد

قابلیت استفاده از دوخت یا تونل به تنهایی به دلیل دو تکه بودن دستگاه



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 | نظرات ()