نوشته شده توسط : iranfoodex
پلاک گوش دام
طی سالهای اخیر بر طبق مصوبات سازمان دامپزشکی کشور ، نگهداری دامهای سبک و سنگین باید بر طبق موازین بهداشتی مصوب انجام گیرد . به این منظور برای سهولت در جابجایی و شناسایی دامها ، در سالهای اخیر از پلاک گوش دام استفاده می گردد که عموما این پلاکها لیزری و دارای بار کد می باشد .
بر روی بارکد پلاک گوش دام ، سریالی حک شده که این سریال در سامانه های مکانیزه در سازمان دامپزشکی موجود می باشد .
پلاک گوش دام برای کلیه دامهای سبک و سنگین ، ماکیان و حیوانات خانگی قابل استفاده بوده و با نصب انواع لیزری آن میتوان از انتقال بیماری های دام به انسان ، جلوگیری نمود .
ویژگیهای پلاک گوش دام
معمولا پلاکهای تولید شده توسط شرکتهای مختلف ویژگیهای گوناگونی دارد اما به طور کلی ، اصلی ترین ویژگیهای پلاک گوش دام به شرح زیر می باشد .
سازگار با گوش انواع دام
ضد انواع باکتری و انواع قارچ
ضد ادرار دام و دارای امنیت بالا
از نظر سایز و استاندارد ، مطابق با ویژگیها و استانداردهای جهانی باشد 
دارای مجوز از مراجع ذیصلاح باشد
نحوه نصب پلاک گوش دام
عموما پلاک گوش دام از دو قسمت مادگی و نری تشکیل شده و به منظور نصب یک شماره واحد بر روی هر دو گوش دام ، پیش از نصب پلاک ، شمار های همسان را انتخاب نمایید سپس سر دام را بصورت کامل مهار نموده تا از حرکات ناگهانی و غیر قابل پش بینی آن جلوگیری نمایید .
پیش از هر کاری کلیه وسایل پلاک کوبی باید بخوبی ضد عفونی گردد .
بهترین محل برای نصب پلاک گوش دام ، بین دو رگ گوش می باشد زیرا در صورت منگنه و نصب پلاک گوش دام بر روی رگ ، با خونریزی و یا عفونت گوش دام مواجه خواهید شد .
پس از تعیین محل نصب پلاک ، نری و سوراخ مادگی پلاک گوش دام را را در یک راستا قرار داده و آنها را در منگنه قرار داده و سپس منگنه نمایید .


:: برچسب‌ها: پلاک گوش دام , پلاک گوش گاو ,
:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

انواع اتصالات پلی اتیلن 
به منظور انتقال سیالاتی نظیر آب و ... بشر به کندن کانال ها و جوی ها اقدام نمود . با رشد نیازها ، انواع لوله جای کانالها را گرفت و به مرور انواع لوله با جنس های مختلف ، تولید گردید که هر یک در زمینه های مختلف کاربردهای گوناگونی دارد .
انواع لوله پلی اتیلن ، لوله های فلزی و گالوانیزه ، برای مصارف مختلفی همچون شبکه های آب آشامیدنی و فاضلاب شهری ، آبیاری کشاورزی ، شبکه های گازرسانی و زهکشی و ... تهیه و تولید گردیدند . 
به منظور ثابت ماندن طول لوله ها و سهولت در جابجایی مسیر لوله ها ، به خصوص لوله های پلی اتیلن در شبکه های آبیاری ، اتصالات پلی اتیلن در گونه های مختلفی طراحی و مورد استفاده قرار گرفت .
در یک دسته بندی کلی میتوان اتصالات پلی اتیلن را به بخشهای سه راه پلی اتیلن ، درپوش پلی اتیلن ، کمربند پلی اتیلن ، اتصال پلی اتیلن ، فلنج پلی اتیلن ، زانو پلی اتیلن ، انواع بست پلی اتیلن و ... تقسیم کرد .
بکاربردن اتصالات پلی اتیلن در مسیر لوله های آبیاری ، علاوه بر سهولت در جابجایی لوله ها در مسیرهای مختلف ، باعث افزایش راندمان آبیاری نیز می گردد .
در واقع کلیه خطوط لوله ، صرفنظر از جنس و کاربرد آنها در پروژه های مختلف ، نیاز به اتصالات پلی اتیلن دارند و این اتصالات با کاربردهای مختلف ، متفاوت خواهند بود .
ویژگیهای کلی اتصالات پلی اتیلن 
اتصالات پلی اتیلن به منظور اثر بخشی بهتر در جایگاهی که قرار دارند ، از ویژگیهای کلی که در زیر به آنها اشاره خواهد شد برخوردار می باشند .
مقاومت در برابر زنگ زدگی
مقاومت در برابر ارتعاشات و تکانه هایی نظر زلزله
مقاومت در برابر خوردگی توسط مواد شیمیایی
انعطاف پذیری و نصب آسان
مقاوم بودن در برابر فشار و ضربه و ترک خوردگی

کمربند پلی اتیلن

سه راه پلی اتیلن

 



:: برچسب‌ها: اتصالات پلی اتیلن , کمربند پلی اتیلن , سه راهی پلی اتیلن , زانو پلی اتیلن , فلنج , رایزر , ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

اصلاح کننده خاک
اصلاح کننده خاک ، ترکیبی از مواد میباشد که به منظور اصلاح و تغییر ویژگیهای شیمیایی خاک، نظیر شوری ، تبادل کاتیونی ، اسیدیته و ... مورد استفاده قرار می گیرد. عموما اصلاح کننده خاک در طول دوره رشد گیاه از طریق آب مورد استفاده در آبیاری گیاه و همچنین از طریق خاک استفاده می شود .
اصلاح کننده خاک
در برخی از خاکها به علت وجود بیش از حد سدیم ، خاک اصطلاحا قلیایی بوده که برای رفع این موضوع ، استفاده از اصلاح کننده خاک ضروری می باشد .
کلسیم موجود در اصلاح کننده خاک ، باعث جایگزینی با سدیم و رفع مشکل قلیایی بودن خاک می گردد . 
معمولا در اصلاح کننده خاک های قلیایی ، بیشتر از گچ و گوگرد استفاده می شود . اصلاح کننده خاک در اکثر مواقع به صورت آبیاری ، به خاک تزریق می گردد.
پس از آبیاری با اصلاح کننده خاک ، مواد موجود در ان تبدیل به اسید سولفوریک شده که با که این موضوع املاح کلسیم موجود در خاک را افزایش داده و این مواد به مروز جایگزین سدیم شده و در نهایت سبب اصلاح خاصیت قلیایی خاک می گردد.
در برخی از موارد اصلاح کننده خاک برای رفع عیوب در خاکهای رسی به کار می رود که در این موارد ، کود سبز و کود حیوانی در حکم اصلاح کننده خاک به کار می رود و این مشکل را برطرف می نماید.

 

محرک رشد گیاه

سوپر جاذب خاک

 



:: برچسب‌ها: اصلاح کننده خاک ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

کود ارگانیک چیست
اصولا کود ارگانیک به هر نوع کودی که منشاء طبیعی داشته باشد اطلاق می شود . به این معنی که کود ارگانیک از موجودات زنده نظیر گیاهان ، حیوانات و .. و یا مشتقات آنها مانند کودهای حیوانی ، کمپوست و ... تشکیل شده و از آنجا که تمامی این مواد ، منشاء طبیعی دارند و در تهیه و تولید آن ، هیچ نوع ماده یا فرایند شیمیایی دخالت نداشته به کود ارگانیک موسوم می باشند . 
ویژگیهای منحصر به فرد کود ارگانیک
عناصر تشکیل دهنده کود ارگانیک شامل فسفر ، پتاسیم ، ازت و سایر عناصر مغذی و معدنی مورد نیاز گیاه می باشند که این نیاز گیاه را به خوبی تامین مینمایند .
یکی از ویژگیهای کود ارگانیک ، نحوه آزاد سازی تدریجی و طولانی مدت مواد غذایی موجود در کود می باشد ، ازین رو استفاده از کود ارگانیک به مراتب کم خطر تر از سایر کودها می باشد .
استفاده از کود ارگانیک در حفظ محیط زیست و خاک و ممانعت از آلودگی های محیطی بسیار موثر می باشد . همچنین کود ارگانیک روند فرسایش خاک را کند می نماید و میزان ماندگاری آب در خاک به ویژه در خاکهای شنی و ماسه ای را افزایش می دهد و منابع آبهای زیر زمینی را از مواد سمی محفوظ نگاه می دارد .
ثابت شده گیاهان تغذیه شده با انواع کود ارگانیک به مراتب دارای محصول پربارتری نسبت به سایر گیاهان می باشند و مقاومت بیشتری نیز در برابر بیماریها و آفات دارند .
همچنین استفاده از کود ارگانیک به لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه تر از سایر کودها می باشد زیرا به علت کاهش آلودگیها و عوامل بیماری زای خاک موجب افزایش بهره وری خاک و کاهش هزینه های تولید می گردد.
از دیگر مزایا و ویژگیهای کود ارگانیک ، تامین انرژی لازم به منظور انجام فعالیت های میکروبی خاک می باشد که این موضوع سبب افزایش میکرو ارگانیسم های خاک می گردد .
در کنار مزایای و ویژگیهای انواع کود ارگانیک ، باید به برخی از معایب و نقایص این نوع کودها نیز اشاره نمود .
از آنجا که کود ارگانیک توسط میکروارگانیسم ها به مواد معدنی قابل جذب و مورد مصرف گیاه تبدیل می شود ، استفاده بیش از حد از آنها ممکن است باعث کاهش ازت خاک شود زیرا این مواد توسط میگرو ارگانیسم ها و باکتریهای خاک تجزیه می گردند و از آنجا که ازت موجود در خاک توسط باکتریها صرف تجزیه مواد آلی می گردد ، لذا تا مدتی پس از مصرف کود ارگانیک ، خاک دچار کمبود ازت میگردد . بنابراین کود ارگانیک باید به صورت مستمر و مداوم استفاده گردد .
عده ای به اشتباه کود ارگانیک را همان کود طبیعی میدانند اما کود طبیعی به کودی اطلاق می شود که بطور همزمان حاوی مواد آلی و کانیهای غیر آلی باشد . در واقع کود طبیعی می تواند شامل مواد آلی و مواد غیر آلی باشد . 
اگر چه کود طبیعی و کود آلی متفاوت هستند اما در اصلاح عامیانه ، هر کودی که از طریق روشهای شیمیایی تولید نشود ، کود ارگانیک تلقی می شود .
کودهای شیمیایی با سرعت بیشتری در دسترس و اختیار گیاه قرار می گیرند زیرا قدرت انحلال این نوع کودها در آب زیاد می باشد ولی از آنجا که استفاده از این نوع کود ها بسیار راحت می باشد ، استفاده مداوم و بیش از حد انها ، رایج تر از انواع کود ارگانیک بوده که این خود ، باعث سوختن گیاه شده و از طرفی کودهای شیمیایی ، به اندازه انواع کود ارگانیک قادر محافظت از گیاه در برابر انواع میکروبهای خاک نمیباشد .

کود NPK

کود سولفات پتاسیم

کود سولفات آمونیوم

 کود اسید فولویک

 



:: برچسب‌ها: کود ارگانیک,کود NPK,کود سولفات پتاسیم,کود سولفات آمونیوم,کود اسید فولویک ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

شیلنگ سمپاش 
یکی از کاربردی ترین موارد استفاده شیلنگ سمپاش ، استفاده از آنها در اسپری کردن انواع سموم کشاورزی و مواد شیمیایی در باغها و گلخانه ها و اراضی کشاورز می باشد .
شیلنگ سمپاش در برخی از موارد به علت هزینه بالای سایر شیلنگها به منظور شستشو در مرغداری ها ، کارخانه ها و سایر اماکن با وسعت بالا استفاده می شود .
در برخی از موارد نیز از شیلنگ سمپاش به عنوان تجهیزات غواصی و استفاده از معادن استفاده می گردد . همچنین گاهی از شیلنگ سمپاش به عنوان شیلنگ باد و هوا استفاده می گردد.
یکی از اصلی ترین ویژگیهای شیلنگ های سمپاش ، قابلیت ارتجاع آن می باشد . در واقع شیلنگهای سمپاش به علت نحوه مصرف باید دارای انعطاف پذیری بالایی باشند و همچنین باید از استحکام کافی برخوردار باشند .
انعطاف پذیری بالا در شیلنگ های سمپاش سبب بالا رفتن میزان استحکام آنها نیز می گردد و باعث میشود در شرایط مختلف و کاربردهای گوناگون دچار پارگی نگردد .
یکی دیگر از ویژگیهای تعیین کننده در استفاده از شیلنگ سمپاش ، سبک وزن بودن آن می باشد و از دیگر موارد میتوان به میزان مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی اشاره نمود.
به این معنا که شیلنگ سمپاش در معرض مستقیم مواد شیمیایی و سموم کشاورزی می باشد و بنابراین هر چه میزان مقاومت آنها در برابر این مواد بیشتر باشد ، کمتر دچار خوردگی می گردند .
معمولا شیلنگهای سمپاش از نوع پی وی سی و به صورت چند لایه و یا تک لایه تولید میگردند . برخی از انواع شیلنگ سمپاش نیز دارای خاصیت رفت و برگشتی به صورت فنر دار می باشند .

 

مخزن سمپاش

پمپ سمپاش

سمپاش

 



:: برچسب‌ها: شیلنگ سمپاش , مخزن سمپاش , سمپاش , سمپاش توربولاینر ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex


سمپاش توربولاینر مخصوص مزارع وسیع و مکانیزه فن سانتریفوژ هیدرولیک با گردش 270 درجه حول محور افق و 90 درجه عمودی با لوله خرطومی لاستیکی فلکسیبل منجید دار گیربکس دو سرعته ایتالیا کلاچ دار پمپ و فشار شکن ایتالیایک سال گارانتی 10 سال خدمات پس از فروش 

مشخصات فنی سمپاش توربولاینر کششی 

سمپاش پشت تراکتوری کششی توربین زراعی یا سمپاش توربولاینر با مخزن پلی اتیلن سه تایی شامل مخزن اصلی به ظرفیت 1500 لیتر و مخزن یدک شستشوی سیستم و مخزن یدک شستشوی دست از جنس پلی اتیلن مقاوم در برابر خوردگی و دارای مواد افزودنی UV Stabilizer برای مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید می باش.

مخزن اصلی این سمپاش مدرج شده به لیتر در دو سمت مخزن و مجهز به نشانگر سطح مایع می باشد .

سمپاش توربولاینر مجهز به یک پمپ کمت مدل APS 145 پیستون دیافراگمی (دبی 140 لیتر در دقیقه – فشار 50 بار) ساخت ایتالیا و واحد کنترل فشار (فشار شکن) عقربه ای User Friendly ساخت ایتالیا می باشد .

فن سانتریفیوژ سمپاش توربولاینر مجهز به پروانه ای دوبل به قطر 450 میلیمتر مجهز به کلاچ برای حفاظت بیشتر گیربکس و گاردان ها بوده و دارای سیستم هیدرولیک جک و هیدروموتور برای کنترل چرخش و جهت پاشش فن می باشد .

این سمپاش مجهز به گیربکس دو سرعته ساخت شرکت Comer ایتالیا و مجهز به لوله خرطومی منجید دار لاستیکی مقاوم به منظورعملکرد بهتر سمپاش توربولاینر است .

سمپاش توربولاینر مجهز به نازل های سرامیکی با پایه های برنجی دوبل با سیستم ضد چکه Anti Drip ساخت ایتالیا می باشد .

شاسی مقاوم و مستحکم مختص سمپاش توربولاینر با پوشش رنگ کوره ای مقاوم در برابر ضربه و خوردگی و دارای حفاظ و گارد برای فن و مخزن ها و رینگ و لاستیک پهن خارجی ، مالبند کشویی ، جک چرخدار قابل تنظیم و اکسل کشویی قابل تنظیم در جهات مختلف برای اداپته کردن سمپاش توربولاینر با زمین ها و تراکتور های مختلف می باشد .

همچنین دستگاه سمپاش توربولاینر شرکت توسعه صنعت و کشاورزی مجهز است به :

پیش همزن گرد داخل صافی درب مخزن .

همزن هیدرولیک سرامیکی مجزا از جریان برگشت فشار شکن ساخت ایتالیا.

سیستم فلاشینگ و شیر سراهی ساخت ایتالیا.

فیلتر مکش شیر دار با صافی استیل ساخت ایتالیا.

پرکن سریع مجهز به صافی مکش و سوپاپ یک طرفه برای جلوگیری از برگشت محلول شیمیایی داخل دستگاه به محیط زیست ساخت ایتالیا.

درب اصلی مخزن مجهز به سوپاپ یک طرفه و صافی.

فیلتر شن گیر سیستم فشار Self Cleaning .

کلیه قطعات و ملحقات سمپاش توربولاینر از جمله قطعات لاستیکی مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی ناشی از سموم و محلول های شیمیایی میباشند.

 



:: برچسب‌ها: سمپاش توربولاینر,سمپاش اتومایزر,سمپاش باغی,سمپاش زراعی ,
:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex
دستگاه تاریخ زن یا جت پرینتر
جت پرینتر یا دستگاه تاریخ زن نوعی چاپگر است که به منظور چاپ تاریخ ، آرم ، نام شرکت و ... بر روی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .
ریشه کلمه جت پرینتر
جت در معنای لغوی به معنی پراندن یا پرت کردن و پرینتر نیز به معنای چاپ گر می باشد . جت پرینتر در صنایع مختلف با اسامی همچون چاپگر صنعتی ، تاریخ زن ، کد و یا بارکد زن و ... شناخته شده می باشد و بیشترین کاربرد جت پرینتر یا تاریخ زن نیز در صنعت می باشد از این رو عموما با نام جت پرینتر صنعتی متداول می باشد .
دستگاه تاریخ زن یا جت پرینتر از قطعات هیدرولیکی و مکانیکی ترکیب شده و به طور معمول در قسمت انتهایی خطوط تولید نصب میگردد و وظیفه آن حک کردن تاریخ تولید و انقضا ، قیمت کالا و یا اطلاعات شرکت تولید کننده بر روی کالا می باشد .
به طور خلاصه می توان گفت وظیفه جت پرینتر یا دستگاه تاریخ زن ، ثبت و حک شناسنامه کالا بر روی آن می باشد و در صنایع مختلفی همچون صنعت غذا ، صنایع آرایشی و بهداشتی ، صنایع ساختمانی و ... بکار می رود .
اطلاعات ثبت شده توسط جت پرینتر بر روی کالا ، جزو حقوق قانونی مصرف کنندگان بوده که نه تنها باعث ایجاد امنیت خاطر از نظر سلامت کالا شده ، بلکه تا حدودی نیز سبب تمیز کالای تقلبی از اصل می گردد .
انواع دستگاه جت پرینتر یا تاریخزن
به طور کلی دستگاه تاریخزن جت پرینتر در چندین مدل تولید و مورد استفاده قرار می گیرند اما همه انواع جت پرینتر ، از چهار بخش اصلی تشکیل شده اند که در زیر به آن اشاره خواهد شد :
برد اصلی دستگاه که یک قطعه الکترونیکی بوده و کلیه عملیات و فرایند چاپ توسط این بخش از جت پرینتر کنترل می گردد .
هد دستگاه تاریخ زن یکی دیگر از اجزای دستگاه بوده که اطلاعات مورد نظر را از برد دستگاه دریافت نموده و با پرتاب جوهر بر روی کالا ، عملیات چاپ را انجام میدهد .
مدار جوهر رسانی دستگاه جت پرینتر نیز یکی دیگر از بخشهای دستگاه بوده که این مدار خود شامل مخزن جوهر ، فیلتر تصفیه جوهر ، پمپ و شیلنگ و ... می باشد .
وظیفه اصلی این مدار در دستگاه جت پرینتر ، رساندن جوهر به بخش هد دستگاه تاریخ زن می باشد .
چشم الکترونیک یا سنسور دستگاه جت پرینتر که در اطراف هد دستگاه قرار دارد ، از دیگر بخشهای دستگاه تاریخ زن بود و کار این بخش ، شناسایی کالا بر روی خط تولید و ارسال پیام چاپ به برد دستگاه می باشد .
جت پرینتر های صنعتی به دو گروه اصلی جت پرینتر درشت نگاه و ریز نگار تقسیم شده که جت پرینترهای ریز نگار ، خود نیز شامل سه نوع مختلف می باشند .
دستگاه های تاریخ زن انواع متفاوتی دارند از جمله
تاریخ زن مکانیکی رومیزی, تاریخ زن پرسرعت, تاریخ زن 6 نازل, تاریخزن 4 نازل, تاریخ زن اتوماتیک کارتن, تاریخ زن لیبل, تاریخزن مکانیکی, اتومات تاریخ زن پنوماتیک, تاریخ زن جوهری, تاریخزن دستی, تاریخ زن استامپی, , تاریخ زن استامپی
 
 

 



:: برچسب‌ها: جت پرینتر,دستگاه تاریخ زن,تاریخزن حرارتی,جت پرینتر صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

فيلتر نخي يكي از پر كاربردترين انواع فيلتر مورد استفاده در دستگاه تصفيه آب مي باشد كه ساخته شده از الياف پلي پروپيلن مي باشد .
فيلتر نخي نسبت به ساير فيلترهاي دستگاه تصفيه آب اين مزيت را دارد كه قابل شستشو بوده و ميتوان پس از شستشو ، مجددا از ان به عنوان فيلتر دستگاه تصفيه آب استفاده نمود.
در برخي از انواع دستگاه تصفيه آب و دستگاه آب شيرين كن مانند دستگاه تصفيه آب دريايي ، استفاده از فيلتر نخي ضروري و اجتناب ناپذير مي باشد .
ميزان حساسيت در فيلتر نخي و همچنين منافذ آن ، بستگي به نوع بافت فيلتر نخي دارد .
عموما فيلتر نخي قابل توليد در اندازه و حساسيت هاي مختلفي متغير بين 1 تا 200 ميكرون مي باشد .
ار فيلتر نخي ، علاوه بر صنعت تصفيه آب و دستگاههاي آب شيرين كن ، در صنايع ديگري همچون ليتوگرافي و ... نيز استفاده مي شود.
فيلتر نخي نيز مانند ساير فيلتر ها بر اساس نوع ضخامت ان ، در اصطلاح به فيلتر نخي اسليم و فيلتر نخي جامبو مصطلح مي باشد.

 

فیلتر آلکالاین

فیلتر الیافی

فیلتر کربنی

 



:: برچسب‌ها: فيلتر نخي , فيلتر آلكالاين , فيلتر اليافي , فيلتر كربني , فيلتر قليايي , فيلتر زغالي ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی ، نوعی از فیلرهای دستگاه تصفیه آب می باشد که خاصیت اسیدی آب را کم کرده و به آن خاصیت قلیایی می بخشد .
فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی آب را یونیزه نموده و با تولید هیدروژن فعال در آب ، باعث ایجاد خاصیت آنتی اکسیدانی در آب می شود.
همچنین فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی با تامین املاح مورد نیاز بدن ، همچون منیزیم و کلسیم ، مانع از بروز پوکی استخوان و بسیاری از بیماری های مزمن در بدن می شود .
در واقع فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی با افزایش سطح پی هاش آب ، باعث ایجاد خاصیت قلیایی آن شده که این پارامتر ، برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد.
علاوه بر این فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی با سم زدایی آب ، امکان جذب مواد مغذی آن را تسهیل کرده و باعث نفوذپذیری بیشتر آب توسط سلولهای بدن می گردد.
فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی کلیه سموم و آفت کشهایی که به صورت احتمالی ممکن است در آب وجود داشته باشد از بین برده و آبی با درصد خلوص بالا تولید مینماید.

 فیلتر نخی 

فیلتر کربنی

فیلتر الیافی



:: برچسب‌ها: فیلتر نخی,فیلتر آلکالاین,فیلتر کربنی,فیلتر زغالی,فیلتر الیافی ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

اطلاعاتی مفید درباره کارتن پلاست
کارتن پلاست ورقه ای به شکل کارتن می باشد که از دو ورقه مسطح از جنس پلاستیک یا پلی پروپیلن و به صورت اکستروژن تشکیل شده است . دو سطح ورقه کارتن پلاست توسط صفحات باریک و عمودی که در یک راستا و به صورت موازی با یکدیگر قرار گرفته اند ، بهم متصل می شوند.
کارتن پلاست دارای محاسن و مزایای زیادی می باشد که در زیر به برخی از انها اشاره خواهد شد:
کارتن پلاست نسبت به سایر انواع کارتن از میزان مقاومت بیشتری در مقابل عوامل فیزیکی و ضربات برخوردار می باشد .
کارتن پلاست در برابر تغییر شکل و همچنین ضربات ، بسیار مقاوم می باشد .
کارتن پلاست طیف وسیعی از تغییرات دمایی بین 15 تا 60 درجه سانتیگراد را تحمل مینماید .
یکی دیگر از مزایای کارتن پلاست ، سبک ، قابل شستشو و انعطاف پذیر بودن آن می باشد .
همچنین تمامی مواد اولیه به کار رفته در تولید کارتن پلاست غیر سمی بوده و کاملا بدون بو و دارای استقامت زیاد در برابر رطوبت می باشد .کارتن پلاست قابلیت بازیافت داشته و عایق حرارت و برق نیز می باشد .
امروزه ورقهای کارتن پلاست در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند که یکی از موارد استفاده از کارتن پلاست ، استفاده از آن در کشاورزی و صنایع مرتبط با دام و طیور می باشد .
از کارتن پلاست در بحث بسته بندی میوه جات و محصولات کشاورزی استفاده می گردد و همچنین ، استفاده از کارتن پلاست در سقف های مرغداری ها و به عنوان دیوار و سقف کاذب ،بسیار متداول شده است .

پوشش سقف کاذب

 



:: برچسب‌ها: كارتن پلاست,پوشش سقف كاذب,پوشش سقف مرغداري,بستر كشت ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()