نوشته شده توسط : iranfoodex

توليد انواع كارتن در طرح ها و رنگهاي متنوع چاپ با كارتن پلاست

كارتن عبارت است از يك جعبه تو خالي كه به منظور ايمني درجابجايي و حمل كالاها از محل توليد به محل مصرف استفاده مي شود و متناسب با اشيايي كه داخل آن قرار مي گيرد، شرايط انبار و نحوه حمل و نقل ، داراي ابعاد واشكال گوناگوني مي باشد كه عمومي ترين شكل آن مكعب يا مكعب مستطيل است.

كارتن پلاست داراي قابليت مقاومت در برابر ضربه ، نور خورشيد ، حرارت و رطوبت وده ها مزيت ديگر و از همه مهمتر قيمت مناسب ، بهترين جايگزين براي كارتن هاي مقوايي مي باشد. جعبه هاي شيك با انواع چاپ همراه با تنوع رنگ ، بهترين گزينه براي بسته بندي محصولات به منظور عرضه در داخل كشور و همچنين صادرات آن به خارج از كشورمي باشد. از كارتن هاي پلاستيكي در مصارف زيادي حتي بدون نياز به ضربه گير هاي فوميزه استفاده مي شود.

شركت ها و موسسات معمولاً براي بسته بندي محصولات خود به كارتن هاي متفاوت ومتناسب با شكل واندازه كالاها نيازمند هستند يكي از نكات مهم در سفارش كارتن، دانستن روش صحيح اندازه گيري كارتن مورد نياز است.

بدون استثناء هميشه سه بعد نشانگر اندازه جعبه كارتن است. اين ابعاد عبارتند از طول، عرض و ارتفاع (البته به ارتفاع، عمق هم گفته مي شود). اين اندازه ها بايد ابعاد داخلي جعبه باشند . طول ، بُعد بزرگتر درب جعبه است. عرض ، بُعد كوچكتر آن و ارتفاع يا عمق ، بعد عمود بر درب جعبه است

 

انواع كارتن پلاست



:: برچسب‌ها: كارتن پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

قفس بلدرچين را ميتوان مجموعه اي از توري ها قلمداد كرد كه در كف ، سقف و ديواره هاي قفس بلدرچين قرار دارند . در واقع قفس بلدرچين استاندارد بايد از توري هاي استانداردي نيز برخوردار باشد.
به طور معمول ، توري هاي به كار رفته در قفس بلدرچين از مفتولهاي ساخته شده از پوشش گالوانيزه گرم مي باشند.
در ساخت قفس بلدرچين ، اين مفتولهاي آبكاري شده كه بصورت كلاف و رول آماده شده اند مورد استفاده قرار مي گيرند. به اين ترتيب كه بسته به سايز و اندازه قفس بلدرچين ، اين مفتولها برش خورده و سپس در ساخت قفس بلدرچين ، استفاده مي شوند.
البته به منظور ساختن يك قفس بلدرچين مستحكم ، اين مفتولها قبل از استفاده ، تابيده و كشيده شده و سپس در ساخت قفس بلدرچين مورد استفاده قرار مي گيرند.
در ساخت توري كف قفس بلدرچين لازم است توجه ويژه اي به نحوه قرار گرفتن و فاصله توري ها به عمل آيد تا هنگام رفت و آمد پرنده در قفس بلرچين ، پاي پرنده لابلاي مفتولها گير نكند.
به طور معمول مفتولهاي 1.5 تا 3 ميليمتري و با فواصل يك دست براي ساخت كف قفس بلدرچين توصيه مي شود.
خاصيت ارتجاعي مفتولهاي به كار رفته در قفس بلدرچين از اين نظر حائز اهميت است كه تخم بلدرچين در طي مسير تا خروج از قفس بلدرچين دچار شكستگي نگردد.
شيب كف قفس بلدرچين نيز يكي از نكات بسيار مهم در ساخت آن ميباشد بطوريكه در قفس بلدرچين با شيب بسيار زياد (كه عموما قفس هاي موجود در بازار داراي شيب زياد مي باشد ) پرنده خسته شده و علاوه بر تجمع پرندگان در قسمت فوقاني قفس بلدرچين ، اصولا جفت گيريها ضعيف و بي نتيجه خواهد بود كه اين در راندمان گله را پايين آورده و نتيجه دلخواه كسب نميشود.
به لحاظ اينكه توري جلوي قفس بلدرچين محل عبور هوا و نوري بوده و همچنين دريچه ورود و خروج پرنده مي باشد لذا ، اين بخش از قفس بلدرچين نيز اهميت بسيار زيادي دارد . توري جلوي قفس بلدرچينبايد از فواصل كافي برخوردار باشد كه مانع از خروج پرندگان ريز تر از قفي بلدرچين شود.
در مورد سيستم آبخوري و دانخوري قفس بلردچين نيز بايد گفت كه عوما در قفس بلدرچين از آبخوري نوع نيپل استفاده شده و دانخوري قفس بلدرچين نيز بايد به راحتي همه ميزان دان را در اختيار پرنده بگذارد.

 

قفس مرغداري

قفس كبك



:: برچسب‌ها: قفس بلدرچين,قفس مرغداري,قفس مرغ تخمگذار,قفس پولت,قفس مرغ تزييني ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

مهمترين مزاياي استفاده از ورق هاي كارتن پلاست در صنعت دام وطيور

 پلاست شيت مكمل پشم شيشه و فوم پلي اتيلن براي عايق گرما و سرما (به دليل دوجداره بودن كارتن پلاست)

 نصب و پوشش سقف با كارتن پلاست سريع و آسانتر خواهد بود

 قابليت شستشوي ورق هاي كارتن پلاست با مواد شوينده بشكل دستي يا توسط موتورهاي كارواش باعث حفظ تميزي ظاهري محيط ميشود

 استفاده از كارتن پلاست علاوه بر زيبايي ظاهري كه دارد باعث بهره جستن از انعكاس نور در جهت روشنايي بيشترميشود

 پلاست شيت از لانه سازي پرندگان مانند كبوتر و... درزير سقف و آلوده كردن محيط جلوگيري مي كند

 پلاست شيت ازريزش پشم شيشه ازسقف كاملا جلوگيري مي كند

 تائيد شدن محصول كارتن پلاست توسط سازمان هاي بهداشتي و بهينه سازي مصرف سوخت

 

كيفيت بالاتر محصول توليد شده به همراه هزينه كمتر محصول توليد شده

 

كارتن پلاست



:: برچسب‌ها: كارتن پلاست ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

نقش كود آهن در رشد و باروري گياه
آهن كه عموما از طريق مصرف كود آهن در اختيار گياه قرار مي گيرد ، در تشكيل سبزينه در گياهان نقش موثري دارد و البته آهن از ان دست مواد غذايي كم مصرف مي باشد كه استفاده از آن ضروري اما به ميزان كم مي باشد .
علايم كمبود آهن در گياهان 
از مهمترين علايم كمبود آهن در گياهان ، رنگ پريدگي و زردي برگها مي باشد كه اين معضل در بيشتر مناطق زراعي كشور ما وجود دارد . اگر چه در تمامي گياهان زراعي و باغي ، كمبود آهن مي تواند مشكل آفرين باشد اما اين موضوع به ويژه در گياهاني نظير سيب زميني ، سويا و ... بيشتر به چشم مي خورد . يكي ديگر از علايم كمبود آهن در گياه ، زردي يا سفيدي لبه برگهاي گياه مي باشد .
يكي از راههاي كنترل كمبود آهن در گياهان را مي توان مديريت كشت دانست . بدين معنا كه در خاكهاي آهكي فاقد آهن ، از كشت گياهان حساس به كمبود آهن خودداري نماييم. همچنين عدم آبياري بيش از حد و كوددهي نا متعادل و بي رويه ميتواند از بروز كمبود آهن جلوگيري نمايد .
مصرف كود آهن ، راهكاري براي جبران كمبود آهن در گياهان
يكي از راههاي درمان گياهي كه با كمبود آهن روبروست ، مصرف كود آهن به ميزان لازم از طريق محلول پاشي و يا تزريق آن بر روي تنه و ساقه گياه مي باشد . از بهترين انواع كود آهن كه در كشور ما توصيه مي شود ، كود كلات آهن بوده كه البته بايد بدانيد كه اين نوع از كودها از قيمت و هزينه نسبتا بالايي بر خوردار مي باشند . كود سولفات آهن ، نسبت به كلات آهن از قيمت پايين تري برخوردار مي باشد .
ميزان مصرف كود آهن لازم در گياهان
همانطور كه اشاره شد ، مصرف كود آهن در زمينها و مزارعي كه دچار كمبود آهن مي باشند توصيه مي گردد و انواع كود آهن توسط متخصصان معرفي و توليد شده است اما آگاهي از نحوه و ميزان استفاده صحيح از كود آهن نيز جزو ضروريات بوده كه كشاورزان بايد از ان به خوبي مطلع باشند تا بتوانند بهترين و بيشترين بهره وري را از مصرف اين كود كسب نمايند . 
در ميزان و نحوه مصرف كود آهن ، نوع گياه و نيازهاي آن ، شرايط رشد و منطقه مورد نظر از فاكتورهاي تاثير گذار مي باشند .
باور غلطي كه در بين برخي از كشاورزان وجود دارد استفاده بيش از حد كود آهن به منظور رفع مساله كمبود آهن مي باشد . بايد بدانيد كه مصرف هر نوع كود و ماده غذايي بيش از حد لزوم ، به همان اندازه كه ميتواند موثر باشد ، خطرناك نيز مي باشد . به عنوان مثال مصرف بيش از حد كود آهن ، ميتواند سبب از دست رفتن طراوت و شادابي گياه شود هر چند كود آهن از ان دست كودهايي ست كه آثار مخرب چنداني بر گياه ندارد اما توصيه ميشود پيش از استفاده از ان از نحوه و ميزان لازم مصرف آگاهي كسب نماييد .

 

كود ميكرو

كود سولفات روي

كود سولفات آهن

 



:: برچسب‌ها: كود آهن,كود سولفات آهن,كود كلات آهن,كود سولفات روي ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

کود نیترات پتاسیم
کود نیترات پتاسیم یک کود محلول در آب است که استفاده از ان در هر دوره زندگی گیاه توصیه می شود. کود نیترات پتاسیم عموما شامل 26 درصد پتاسیم و 19 درصد ازت می باشد که ازت موجود در نیترات پتاسیم باعث افزایش رشد گیاه شده و پتاسیم آن مقاومت به خشکی ، شوری و آفات و بیماریها در گیاه را افزایش می دهد .
اگر گیاه یا محصول زراعی شما دچار کندی در رشد می باشد ، کود نیترات پتاسیم برای برطرف نمودن کمبود پتاسیم محصول شما بسیار موثر است زیرا منجر به افزایش رشد گیاه خواهد شد.
روش استفاده از کود نیترات پتاسیم
همانطور که گفته شد کود نیترات پتاسیم کاملا محلول در آب می باشد و بصورت محلول پاشی مورد استفاده قرار میگیرد.
برای کاربرد خاکی کود نیترات پتاسیم باید 200 تا 300 کیلوگرم از این کود را در هر هکتار و در زمان کاشت مورد استفاده قرار داد.
برای کاربرد آبیاری ، کود نیترات پتاسیم به میزان 100 تا 200 کیلوگرم در طول دوره رشد گیاه و بین دو تا سه نوبت مورد مصرف قرار گیرد .
موارد مصرف کود نیترات پتاسیم
کود نیترات پتاسیم را میتوان در هر مرحله از رشد گیاهان استفاده کرد. این کود مخصوصا در محصول پسته و درختان میوه و صیف یجات و سبزی جات موثر است.
محاسن استفاده از کود نیترات پتاسیم
استفاده از کود نیترات پتاسیم باعث افزایش میزان تولید و بهبود کیفیت محصول شده و همچنین باعث افزایش مقاومت گیاه در مقابل خشکی ، آفات و بیماریها می شود.

 

کود سولفات پتاسیم

مونو پتاسیم فسفات



:: برچسب‌ها: کود نیترات پتاسیم,کود سولفات پتاسیم,مونو پتاسیم فسفات,کود پتاسیم, ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

کود سولفات روی 
وجود عنصر روی در تغذیه گیاه در رشد و باروری و میوه آوری آن بسیار موثر است . کمبود یا عدم تغذیه با عنصر روی باعث ریزش برگها در گیاه ، دیر باز شدن برگها ، ریزش میوه های درخت و .. می شود .
روش و زمان مصرف کود سولفات روی
کود سولفات روی به صورت چالکود ، محلول پاشی و جایگذاری عمقی بصورت موضعی استفاده می شود . کود سولفات روی در خاکهای سبک با آبیاری معمولی هم قابل استفاده می باشد . محلولپاشی زمین توسط کود سولفات روی به همراه کود اوره و اسید بوریک در فصل پاییز و در بهار قبل از باز شدن شکوفه ها در افزایش میوه و باروری گیاه بسیار موثر خواهد بود
برای استفاده کود سولفات روی در درختان ، باید در زمستان و در قسمت میانی سایه انداز به همراه کود حیوانی و گوگرد به صورت چالکود به میزان 200 تا 300 گرم به ازاء هر درخت بارور مصرف شود. 
در نباتات زراعی ، کود سولفات روی هنگام تهیه بستر بذر همراه با سایر کودهای زمستانه به میزان 60 تا 80 کیلو گرم در هکتار مصرف می شود.
محلولپاشی: کود سولفات روی در درختان میوه به نسبت 3 تا 5 در هزار و در محصولات زراعی به نسبت 3 تا 4 در هزار محلولپاشی می شود. 
مشخصات کود سولفات روی 
استفاده از کود سولفات روی و هر یک از عناصر موجود در آن در صورت اختلاط با مواد آلی و گوگرد ، می توانند شرایط تغذیه ای بسیار ایده آلی را برای گیاه فراهم نموده و کمبودهای تغذیه ای گیاه را تامین نمایند.
نکات فنی در مورد استفاده از کود سولفات روی 
• مصرف کود سولفات روی به صورت 1 تا 2 سال در میان استفاده شود . 
• استفاده از کود سولفات روی با کود آلی در محدوده فعالیت ریشه باعث افزایش عملکرد کود سولفات روی می شود.

 

کود سولفات مس 

کود سولفات آهن

کود مس

 



:: برچسب‌ها: کود سولفات روی,کود سولفات آهن,کود سولفات مس,کود مس ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی ، نوعی از فیلرهای دستگاه تصفیه آب می باشد که خاصیت اسیدی آب را کم کرده و به آن خاصیت قلیایی می بخشد .
فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی آب را یونیزه نموده و با تولید هیدروژن فعال در آب ، باعث ایجاد خاصیت آنتی اکسیدانی در آب می شود.
همچنین فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی با تامین املاح مورد نیاز بدن ، همچون منیزیم و کلسیم ، مانع از بروز پوکی استخوان و بسیاری از بیماری های مزمن در بدن می شود .
در واقع فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی با افزایش سطح پی هاش آب ، باعث ایجاد خاصیت قلیایی آن شده که این پارامتر ، برای سلامتی بدن بسیار مفید می باشد.
علاوه بر این فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی با سم زدایی آب ، امکان جذب مواد مغذی آن را تسهیل کرده و باعث نفوذپذیری بیشتر آب توسط سلولهای بدن می گردد.
فیلتر آلکالاین یا فیلتر قلیایی کلیه سموم و آفت کشهایی که به صورت احتمالی ممکن است در آب وجود داشته باشد از بین برده و آبی با درصد خلوص بالا تولید مینماید.

 فیلتر نخی 

فیلتر کربنی

فیلتر الیافی



:: برچسب‌ها: فیلتر نخی,فیلتر آلکالاین,فیلتر کربنی,فیلتر زغالی,فیلتر الیافی ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex
دستگاه تاریخ زن یا جت پرینتر
جت پرینتر یا دستگاه تاریخ زن نوعی چاپگر است که به منظور چاپ تاریخ ، آرم ، نام شرکت و ... بر روی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرد .
ریشه کلمه جت پرینتر
جت در معنای لغوی به معنی پراندن یا پرت کردن و پرینتر نیز به معنای چاپ گر می باشد . جت پرینتر در صنایع مختلف با اسامی همچون چاپگر صنعتی ، تاریخ زن ، کد و یا بارکد زن و ... شناخته شده می باشد و بیشترین کاربرد جت پرینتر یا تاریخ زن نیز در صنعت می باشد از این رو عموما با نام جت پرینتر صنعتی متداول می باشد .
دستگاه تاریخ زن یا جت پرینتر از قطعات هیدرولیکی و مکانیکی ترکیب شده و به طور معمول در قسمت انتهایی خطوط تولید نصب میگردد و وظیفه آن حک کردن تاریخ تولید و انقضا ، قیمت کالا و یا اطلاعات شرکت تولید کننده بر روی کالا می باشد .
به طور خلاصه می توان گفت وظیفه جت پرینتر یا دستگاه تاریخ زن ، ثبت و حک شناسنامه کالا بر روی آن می باشد و در صنایع مختلفی همچون صنعت غذا ، صنایع آرایشی و بهداشتی ، صنایع ساختمانی و ... بکار می رود .
اطلاعات ثبت شده توسط جت پرینتر بر روی کالا ، جزو حقوق قانونی مصرف کنندگان بوده که نه تنها باعث ایجاد امنیت خاطر از نظر سلامت کالا شده ، بلکه تا حدودی نیز سبب تمیز کالای تقلبی از اصل می گردد .
انواع دستگاه جت پرینتر یا تاریخزن
به طور کلی دستگاه تاریخزن جت پرینتر در چندین مدل تولید و مورد استفاده قرار می گیرند اما همه انواع جت پرینتر ، از چهار بخش اصلی تشکیل شده اند که در زیر به آن اشاره خواهد شد :
برد اصلی دستگاه که یک قطعه الکترونیکی بوده و کلیه عملیات و فرایند چاپ توسط این بخش از جت پرینتر کنترل می گردد .
هد دستگاه تاریخ زن یکی دیگر از اجزای دستگاه بوده که اطلاعات مورد نظر را از برد دستگاه دریافت نموده و با پرتاب جوهر بر روی کالا ، عملیات چاپ را انجام میدهد .
مدار جوهر رسانی دستگاه جت پرینتر نیز یکی دیگر از بخشهای دستگاه بوده که این مدار خود شامل مخزن جوهر ، فیلتر تصفیه جوهر ، پمپ و شیلنگ و ... می باشد .
وظیفه اصلی این مدار در دستگاه جت پرینتر ، رساندن جوهر به بخش هد دستگاه تاریخ زن می باشد .
چشم الکترونیک یا سنسور دستگاه جت پرینتر که در اطراف هد دستگاه قرار دارد ، از دیگر بخشهای دستگاه تاریخ زن بود و کار این بخش ، شناسایی کالا بر روی خط تولید و ارسال پیام چاپ به برد دستگاه می باشد .
جت پرینتر های صنعتی به دو گروه اصلی جت پرینتر درشت نگاه و ریز نگار تقسیم شده که جت پرینترهای ریز نگار ، خود نیز شامل سه نوع مختلف می باشند .
دستگاه های تاریخ زن انواع متفاوتی دارند از جمله
تاریخ زن مکانیکی رومیزی, تاریخ زن پرسرعت, تاریخ زن 6 نازل, تاریخزن 4 نازل, تاریخ زن اتوماتیک کارتن, تاریخ زن لیبل, تاریخزن مکانیکی, اتومات تاریخ زن پنوماتیک, تاریخ زن جوهری, تاریخزن دستی, تاریخ زن استامپی, , تاریخ زن استامپی
 
 

 



:: برچسب‌ها: جت پرینتر,دستگاه تاریخ زن,تاریخزن حرارتی,جت پرینتر صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex


سمپاش توربولاینر مخصوص مزارع وسیع و مکانیزه فن سانتریفوژ هیدرولیک با گردش 270 درجه حول محور افق و 90 درجه عمودی با لوله خرطومی لاستیکی فلکسیبل منجید دار گیربکس دو سرعته ایتالیا کلاچ دار پمپ و فشار شکن ایتالیایک سال گارانتی 10 سال خدمات پس از فروش 

مشخصات فنی سمپاش توربولاینر کششی 

سمپاش پشت تراکتوری کششی توربین زراعی یا سمپاش توربولاینر با مخزن پلی اتیلن سه تایی شامل مخزن اصلی به ظرفیت 1500 لیتر و مخزن یدک شستشوی سیستم و مخزن یدک شستشوی دست از جنس پلی اتیلن مقاوم در برابر خوردگی و دارای مواد افزودنی UV Stabilizer برای مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید می باش.

مخزن اصلی این سمپاش مدرج شده به لیتر در دو سمت مخزن و مجهز به نشانگر سطح مایع می باشد .

سمپاش توربولاینر مجهز به یک پمپ کمت مدل APS 145 پیستون دیافراگمی (دبی 140 لیتر در دقیقه – فشار 50 بار) ساخت ایتالیا و واحد کنترل فشار (فشار شکن) عقربه ای User Friendly ساخت ایتالیا می باشد .

فن سانتریفیوژ سمپاش توربولاینر مجهز به پروانه ای دوبل به قطر 450 میلیمتر مجهز به کلاچ برای حفاظت بیشتر گیربکس و گاردان ها بوده و دارای سیستم هیدرولیک جک و هیدروموتور برای کنترل چرخش و جهت پاشش فن می باشد .

این سمپاش مجهز به گیربکس دو سرعته ساخت شرکت Comer ایتالیا و مجهز به لوله خرطومی منجید دار لاستیکی مقاوم به منظورعملکرد بهتر سمپاش توربولاینر است .

سمپاش توربولاینر مجهز به نازل های سرامیکی با پایه های برنجی دوبل با سیستم ضد چکه Anti Drip ساخت ایتالیا می باشد .

شاسی مقاوم و مستحکم مختص سمپاش توربولاینر با پوشش رنگ کوره ای مقاوم در برابر ضربه و خوردگی و دارای حفاظ و گارد برای فن و مخزن ها و رینگ و لاستیک پهن خارجی ، مالبند کشویی ، جک چرخدار قابل تنظیم و اکسل کشویی قابل تنظیم در جهات مختلف برای اداپته کردن سمپاش توربولاینر با زمین ها و تراکتور های مختلف می باشد .

همچنین دستگاه سمپاش توربولاینر شرکت توسعه صنعت و کشاورزی مجهز است به :

پیش همزن گرد داخل صافی درب مخزن .

همزن هیدرولیک سرامیکی مجزا از جریان برگشت فشار شکن ساخت ایتالیا.

سیستم فلاشینگ و شیر سراهی ساخت ایتالیا.

فیلتر مکش شیر دار با صافی استیل ساخت ایتالیا.

پرکن سریع مجهز به صافی مکش و سوپاپ یک طرفه برای جلوگیری از برگشت محلول شیمیایی داخل دستگاه به محیط زیست ساخت ایتالیا.

درب اصلی مخزن مجهز به سوپاپ یک طرفه و صافی.

فیلتر شن گیر سیستم فشار Self Cleaning .

کلیه قطعات و ملحقات سمپاش توربولاینر از جمله قطعات لاستیکی مقاوم در برابر خوردگی و پوسیدگی ناشی از سموم و محلول های شیمیایی میباشند.

 



:: برچسب‌ها: سمپاش توربولاینر,سمپاش اتومایزر,سمپاش باغی,سمپاش زراعی ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : iranfoodex

شیلنگ سمپاش 
یکی از کاربردی ترین موارد استفاده شیلنگ سمپاش ، استفاده از آنها در اسپری کردن انواع سموم کشاورزی و مواد شیمیایی در باغها و گلخانه ها و اراضی کشاورز می باشد .
شیلنگ سمپاش در برخی از موارد به علت هزینه بالای سایر شیلنگها به منظور شستشو در مرغداری ها ، کارخانه ها و سایر اماکن با وسعت بالا استفاده می شود .
در برخی از موارد نیز از شیلنگ سمپاش به عنوان تجهیزات غواصی و استفاده از معادن استفاده می گردد . همچنین گاهی از شیلنگ سمپاش به عنوان شیلنگ باد و هوا استفاده می گردد.
یکی از اصلی ترین ویژگیهای شیلنگ های سمپاش ، قابلیت ارتجاع آن می باشد . در واقع شیلنگهای سمپاش به علت نحوه مصرف باید دارای انعطاف پذیری بالایی باشند و همچنین باید از استحکام کافی برخوردار باشند .
انعطاف پذیری بالا در شیلنگ های سمپاش سبب بالا رفتن میزان استحکام آنها نیز می گردد و باعث میشود در شرایط مختلف و کاربردهای گوناگون دچار پارگی نگردد .
یکی دیگر از ویژگیهای تعیین کننده در استفاده از شیلنگ سمپاش ، سبک وزن بودن آن می باشد و از دیگر موارد میتوان به میزان مقاومت آن در برابر مواد شیمیایی اشاره نمود.
به این معنا که شیلنگ سمپاش در معرض مستقیم مواد شیمیایی و سموم کشاورزی می باشد و بنابراین هر چه میزان مقاومت آنها در برابر این مواد بیشتر باشد ، کمتر دچار خوردگی می گردند .
معمولا شیلنگهای سمپاش از نوع پی وی سی و به صورت چند لایه و یا تک لایه تولید میگردند . برخی از انواع شیلنگ سمپاش نیز دارای خاصیت رفت و برگشتی به صورت فنر دار می باشند .

 

مخزن سمپاش

پمپ سمپاش

سمپاش

 



:: برچسب‌ها: شیلنگ سمپاش,مخزن سمپاش,سمپاش,سمپاش توربولاینر ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آبان 1396 | نظرات ()